Επιστροφές και αλλαγές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα έως 20 ημέρες από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία.
Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
Στο δέμα της επιστροφής πρέπει υποχρεωτικά να περιλαμβάνεται η απόδειξη αγοράς (πρωτότυπο ή αντίγραφο).
01. Επιστροφές Προϊόντων / Αλλαγές (κατόπιν επιθυμίας πελάτη, χωρίς να έχει γίνει λάθος κατά την πρώτη παραγγελία και παραλαβή)
H διαδικασία για την επιστροφή των προϊόντων είναι η εξής:
- Συσκευάζετε προσεκτικά τα προϊόντα που θα επιστρέψετε μαζί με την απόδειξη αγοράς (πρωτότυπο ή αντίγραφο).
- Γράφετε σε ένα απλό χαρτί: Το ονοματεπώνυμο σας , Το τηλέφωνο επικοινωνίας, Το λόγο της αλλαγής , Τα προϊόντα που επιστρέφετε και τα προϊόντα που επιθυμείτε να παραλάβετε, τον τραπεζικό σας λογαριασμό (iban) σε περίπτωση διαφοράς τιμής ή επιστροφής χρημάτων
- Μόλις λάβουμε το δέμα και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος σας στέλνουμε το νέο προϊόν πληρώνοντας εσείς τη διαφορά εάν υπάρχει (ή εμείς σε περίπτωση χαμηλότερης τιμής) ή εάν το έχετε ζητήσει και δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προιόν (θα διενεργηθεί έλεγχος), σας επιστρέφουμε τα χρήματα στο τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε γράψει.
- Η μεταφορά των προϊόντων από και προς εσάς γίνεται με δική σας χρέωση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε courier σας εξυπηρετεί (εκτός από τα ΕΛΤΑ) και να πληρώσετε τα μεταφορικά απευθείας στον διανομέα.
Εναλλακτικά και για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, Γενική Ταχυδρομική:
Εφόσον θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία:
- Επικοινωνείτε με το κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομική της περιοχής σας για να παραλάβουν το δέμα σας.
- Η αποστολή του δέματος (προς εμάς) γίνεται με χρέωση αποστολέα (δική σας) και η αποστολή του καινούργιου προϊόντος προς εσάς γίνεται με χρέωση παραλήπτη (δική σας).
- Μόλις ολοκληρωθεί η αλλαγή θα σας στείλουμε τα προϊόντα που μας έχετε ζητήσει με αντικαταβολή
02. Επιστροφές Ελαττωματικών / Λάθος Προϊόντων
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ενημερώστε μας εντός 24 ωρών στο 2103417150 & στο 6978006486
Προσοχή : Σε περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε την εταιρία Courier μέσα στις επόμενες 8ώρες ώστε να αναλάβουν την ευθύνη. Αλλιώς δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή.
Κατά τη διαδικασία επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για νέα ή μελλοντική αγορά , είτε επιστροφή χρημάτων προς εσάς.
Στη περίπτωση αλλαγής με άλλο προϊόν:
- Επικοινωνείτε με το κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομική της περιοχής σας για να παραλάβουν το δέμα σας
- Η αποστολή του δέματος γίνεται με χρέωση παραλήπτη (δική μας, δεν πληρώνεται τίποτα στο courier)
- Η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί από εμάς το συντομότερο δυνατόν
Στη περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων :
- Γράφετε σε ένα απλό χαρτί ότι επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων σας , τον αριθμό λογαριασμού IBAN, το όνομα δικαιούχου και την τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογαριασμός.
- Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται μέσα στις επόμενες 7 εργάσιμες ημέρες και αφορά το κόστος αγοράς των προϊόντων καθώς και τα έξοδα αποστολής
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνηση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας